News and events

Les HEC Runners au meilleur de leur forme aux 10km/20km de Lausanne! Published at 10.05.19
Les HEC Runners au meilleur de leur forme aux 10km/20km de Lausanne!
Ils·elles étaient plus de 40 étudiant·e·s et doctorant·e·s à représenter la Faculté des HEC de l’UNIL lors de la course des 10km/20km de Lausanne, le 5 mai dernier. L’ensemble du personnel de la faculté tient à féliciter cette magnifique équipe qui s’est positionnée, pour les 10km, au 12e rang sur un total de 65 équipes, et au 9e rang sur 34 pour les 20km.
Academic excellence: thesis prizes winners 2018 Published at 22.02.19
Academic excellence: thesis prizes winners 2018
Six PhD graduates from the Faculty of Business and Economics at the University of Lausanne were awarded prizes at the first edition of the Annual Doctoral Event on Thursday 21 February 2019. The Dean’s Office warmly congratulates the researchers concerned.
Business Analytics: new PhD program launched at HEC Lausanne Published at 01.02.19
Business Analytics: new PhD program launched at HEC Lausanne
A new PhD program has been launched at HEC Lausanne, University of Lausanne. Focusing on Business Analytics, it is run by the Department of Operations and led by Prof. Ann van Ackere. An overview of this comprehensive program, which is aimed at individuals working in academic research, consultancy or for major firms.
Dimitrija Kalanoski receives the “Best Paper Award” at the European Academy of Management – EURAM 2018 Published at 04.10.18
Dimitrija Kalanoski, SNSF researcher and holder of a PhD in Management from HEC Lausanne, University of Lausanne, obtained the “Best Paper Award” at the EURAM-2018 Reykjavik Conference in June 2018.

Link to the news archives

Anthropole - CH-1015 Lausanne
Switzerland
Tel. +41 21 692 34 51