Press Coverage

2020

Schlager T., de Bellis E. (March 2020). Retailers Have Always Faced Unpredictable Changes Impacting Supply And Demand – Weather Shouldn’t Be One

 

2018

Schlager T. (2018). Bientôt, les panneaux publicitaires liront vos envies. Le Temps

Schlager T. (2018). Consumers Care About CEO-Employee Pay Ratios. Wall Street Journal.  

 

2017

Morhart F. (July 2017).Choyez vos salariés pour soigner votre réputation!. PME Magazine.

Morhart F., Mikes A. (April 2017). Arts vs Accountancy. Art Industry.

Schlager T., Herrmann A., Walter M. (2017).Wie gerecht sind die Vermögen in Deutschland verteilt? Viel ungerechter, als die meisten Menschen glauben. Laut einer Umfrage wünschen sich Anhänger aller Parteien mehr Gleichheit – sogar FDP-Wähler. Spiegel Online. 

Schlager T., Müller-Stewens J. (2017). Can Interactive Games Affect our Decisions as Consumers. HSG-Focus.

Kocher B. (November 2017). La Carte de Magasin ne Fidélise Plus, Elle Personnalise. Le Matin.

 

2015

De Bruin E., Krekels G., Seuntjens T. (April, 2015). Opeens kun je hebzucht twee keer meten (Suddenly there are two ways to measure greed). NRC Handelsblad.

Krekels G., and Gieles J. (February, 2015). Hebben, hebben, hebben! (To have, to have, to have). Psychologie Magazine.

 

2012

Krekels G., Goedertier F. (October 2012). Greenwashing: is looking 'green' sufficient to be successful in eco-sensitive times?. Vlerick Brand Community Info’s.

Anthropole - CH-1015 Lausanne
Switzerland
Tel. +41 21 692 36 50
Fax +41 21 692 33 05
Association of MBAs (AMBA)Business School Impact System (BSIS)EFMD EQUIS AccreditedQuantitative Techniques for Economics & Management (QTEM)Principles for Responsible Management Education (PRME)